Briga o kupcu tokom pandemije Covid-19
Sarajevo, 05.05.2020. - Zbog trenutne situacije s Covid19, mnogi ovlašteni servisi širom svijeta su na žalost zatvoreni, neki djelimično-neki potpuno. U tom kontekstu, nije baš lako odgovoriti na žalbe kupaca ili popraviti vozila.
".Svjesni kompleksnosti situacije, proizvođači marki VW AG koncerna (Volkswagen, Škoda, Seat, Audi i Porsche) su se odlučili napraviti ustupak prema krajnjem kupcu. Za vozila kojima garancija za novi automobil ili produžena garancija ističe ili je istekla u razdoblju od 01.03.2020.. do 31.05.2020., garantni rokovi se produžuju za tri mjeseca. Oni se završavaju tri mjeseca nakon isteka originalnog roka trajanja garancije, ali najkasnije do 31.08.2020. (Pogledajte i grafički prikaz dolje na primjeru nove garancije za automobil.)", ističe Omer Kozadra, rukovodilac Postprodaje Porsche Bosna i Hercegovina.
"Moramo napomenuti da propisani broj pređenih kilometara u garantnom roku i dalje ostaje isti. Ove su mjere, s obzirom na okolnosti pandemije Covid19, jednokratne i dobrovoljne koncesije proizvođača, bez priznavanja bilo kakve odgovornost ili obveze za budućnost.. Našim kupcima je, za slučaj pitanja na ovu temu, dostupna naša služba brige o kupcu (e-mail: briga_o_kupcu(kwfat)porschebh(kwfdot)ba) koja će u najkraćem roku odgovoriti na sva pitanja i nedoumice naših kupaca. ", dodaje Kozadra.
Više informacije možete saznati na linkovima: